+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel DAP Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 339 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.5.2019

Deutsch

  • Gesamtbewertung
20 %
  • verkehrsmäßig gut erreichbar, ruhige Lage

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 12.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme, že jste využil/a našich služeb.

Budeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

S úctou tým Hotelu DAP***+

Anonym

Älteres Paar, 22.12.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Umístění

  • Podávání studené oschle snídaně

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že jste nebyli spokojeni s kvalitou podávaných snídaní. Váš podnět předáme pracovníkům provozního úseku hotelu, aby se situace v budoucnu již neopakovala. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. Tým hotelu DAP

Stanislava

Familie mit älteren Kindern, 17.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • První dojem po našem příjezdu byl v pořádku, na recepci nás přivítala velmi milá paní. Rovněž restaurace se nám zamlouvala, ihned po ubytování jsme ji s dcerou navštívily a dobře se najedly, byl tam klid, čisto, vlídný obsluhující personál, příznivé ceny a chutné jídlo.

  • Na nočních stolcích a policích ve skříních vrstva prachu. Na koberci divné fleky. Hluk z kruhového objezdu, kam byl pokoj situován (č. 408), byl značný a rušivý. Závěsy jsou nepraktické, světlo prosvítá brzy ráno. Co nás ovšem vyvedlo z míry, byly snídaně, na které jsme chodily s nelibostí. Trvají do 10 hodin a nikdy v jiných hotelích se nestalo, aby nám obsluha dávala najevo v půl desáté, že jdeme pozdě. Dokonce jistá paní nám rovnou řekla, že máme smůlu, nic už není, protože jdeme poslední (v 9.25) a někteří rekreanti před námi si prý přidávali. Pak k nám sice přišla ke stolu a nabídla, že nám tedy ta míchaná vajíčka u kuchaře zajistí, ale opravdu jsem na ně ztratila chuť. Tak to jsem byla ve špatném slova smyslu ohromena. Žádné doplňování chybějícího během snídaní v tomto hotelu neexistuje. Bábovku či koláč, které zbydou (nechutnaly nám), použijí ke snídani druhý den...Jinak tam na nás čekaly cca tři plátky šunky a čtyři sýru. Pobavila jsem se při další snídani, kdy dcera s radostí konstatovala, že nám nechali poslední tři lívanečky, hurá.... tak jsem jí je nechala a pochutnala si na rohlíku s marmeládou, které tam byly čtyři misky. Marmeláda byla výborná :-), pečivo také....

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá Stanislavo, děkujeme za Vaše hodnocení a komentář, který se týká pozitivních i negativních poznatků během Vašeho pobytu.
Jsme rádi, že Vaše ubytování proběhlo v pořádku a těší nás, že jste byla spokojena s nabídkou a obsluhou naší restaurace. Je nám líto, že pokoj, který byl situován na náměstí byl pro Vás příliš hlučný. Okna v pokojích jsou nová a izolovaná, tak aby hluk z ulice byl co nejmenší. Samozřejmě věříme, že v případě velké dopravy je v pokoji větší hlučnost, ale není bohužel v našich silách toto více ovlivnit. Můžeme Vám pro příště doporučit rezervovat si superior pokoj, který má okna směřující do vnitrobloku a hluk zde není. Co se týká Vaší připomínky ohledně závěsů, věřte nám, že tento problém již aktuálně řešíme, tak aby bylo možné v budoucnu okna zatemnit.
Velice nás mrzí, že Váš den nemohl začít příjemným posezením u dobré snídaně. Situace, kterou popisujete samozřejmě není v pořádku a Váš podnět předáme provoznímu oddělení hotelu, aby byla v tomto zjednána náprava. Pokud na bufetové snídani některá položka chybí, vždy je možné požádat číšníka o doplnění.
Děkujeme Vám, že jste si pro svůj pobyt vybrala hotel DAP a věříme, že Vás budeme moci opět přivítat, abychom Vám dokázali, že i u nás můžete svůj den začít skvělou snídaní. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. Tým hotelu DAP

Lubomír

Einzelreisender, 24.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Neváhejte se na nás obrátit v případě jakýchkoliv připomínek ke zpříjemnění Vašeho příštího pobytu. Tým hotelu DAP

Petr Veselý

Einzelreisender, 3.11.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Dobré spojení z centra města, vedle metra. Dobře vybavené pokoje.

  • Klapající uzávěr topení, 1. noc jsem se kvůli tomu špatně vyspal. Druhou noc to opravili, nebylo to úplně tiché, ale přijatelné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
2
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 13.1.2016

Finsko

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Clean, functional, reminded me from old times. Very helpful staff in Reception.

  • Second Morning breakfast was quite poor. First Morning it was just fine.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • vybavení pokojů, internet, televize, možnost ovládání teploty a větrání pokoje

  • žádné doplňkové služby, anebo jsem se o nich nedověděl, zavřená restaurace

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Ing. Peter Timko

Älteres Paar, 28.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • V tomto hotely sme boli ubytovani už niekoľko krát a vždy sme boli veľmi spokojní.

  • nemáme žiadne

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdenek BAŠKA

Einzelreisender, 23.9.2019

Slovensko

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Lucie Janoušková

Gruppe von Freunden, 22.11.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Velmi čisto, večerní personál příjemný. Skvělá dostupnost, výborná je i možnost parkování před hotelem, na snídani bylo rovněž čisto a personál hned po odchodu hostů uklízel..

  • Již v devět hodin dopoledne nebyla doplňována obsluhou snídaně a bylo tam toho celkem málo. Prakticky jsme se musely omezit na chleba se sýrem a šunkou. Navíc vidličky na nabírání šunky a sýru byly doslova zapatlané od paštiky, takže se jich nedalo použít (ale tak to se dá pochopit, personál si nemusel všimnout). Kolegyni prvně po příjezdu ubytovali do špinavého a neuklizeného pokoje, posléze se tedy musela stěhovat. Dále kolegyni ubytovací kartu zablokovali před dobu pro vyklizení pokoje, tj. před 10.00 hod. Aby se dostala pro zavazadla, tak ji musela otevírat paní pokojská. Na tuto situaci recepční odpověděla v neděli 22.11.2015 dopoledne, že za to nemůže.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Martina Leitmanová Soudná

Familie mit kleinen Kindern, 5.9.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme moc za Vaše hodnocení a budeme velmi rádi, pokud opět využijete služby našeho hotelu. Váš HOTEL DAP ***

Martin Labaj

Junges Paar, 26.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Chyběla konvice a tepla voda

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, chtěli bychom Vám poděkovat za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí nastalá situace a rádi bychom se Vám jménem celého hotelu omluvili. Z bezpečnostních důvodů náš hotel bohužel nedisponuje varnými konvicemi na pokojích. Byli bychom rádi, kdybyste se k nám znovu vrátili a nebyl tento problém překážkou. Proto si dovolujeme Vás informovat o možnosti vyžádat si horkou vodu do hrnečku v naší hotelové restauraci Evropa, případně i na recepci v jakýkoliv denních či nočních hodinách.
Ohledně dlouhého čekání na teplou vodu se také moc omlouváme. Šlo o dočasnou poruchu, která byla bohužel v průběhu Vašeho pobytu zrovna v řešení. Mrzí nás, že jste museli na našem hotelu čelit těmto potížím a věříme, že se to v budoucnu nebude opakovat. V případě Vaší příští návštěvy uděláme maximum, abyste byli plně spokojeni.
Hotel Dap.

Anonym

Einzelreisender, 16.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • very well connected good price/value ratio

  • it is a bit noisy in early morning due to the proximity to the mobility node

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Good morning,

we are very glad that you decided to stay at our hotel and was satisfied with our service.

We are very sorry for the noise.

We look forward to see you at our hotel again.

With kind regards Team Hotel DAP***+

Věra Štembírková

Einzelreisender, 31.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • čistota; rozsah televizních kanálů; velikost pokoje; dobře zrenovovaná okna (bolest ostatních hotelů)

  • špinavý proužek malby nad obložením postele; uvolněné dveře sprchového koutu; doplnila bych do vybavení pokoje odpočinkové křeslo

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme, že jste využila našich služeb i za praktické připomínky.

Budeme se těšit na Vaši opětovnou návštěvu.

S úctou tým Hotelu DAP***+

Zdena

Älteres Paar, 10.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Petr Kraus

Einzelreisender, 22.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Uniformy zahraničních důstojníků

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Aleš

Einzelreisender, 11.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den Aleši, děkujeme za Vaše hodnocení. Věříme, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu. Tým hotelu DAP

Martin Šácha

Einzelreisender, 3.12.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel DAP hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milý Martine, děkujeme za Vaše hodnocení. Věříme, že jste byl s našimi službami spokojen a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Hotel DAP Team